Leadgeneratie
Bent u op zoek naar nieuwe inschrijvingen voor uw nieuwsbrief? Zoekt u kwalitatieve leads die opgevolgd kunnen worden via mail of telefoon? Of wilt u direct nieuwe klanten? Alles is mogelijk. Vanuit uw wensen creëren we de juiste leadgeneratie, via de juiste kanalen.
Altijd performance based!
Branded leadgeneratie
Bij een branded leadgeneratie campagne krijgt u een campagne vanuit uit eigen merk- of bedrijfsnaam, waarbij Boem! Marketing volledig op uw doelgroep en uw onderscheidend vermogen gericht kwalitatieve leads zal genereren. Volledig in de huisstijl van uw organisatie zullen wij op social media en via online banner displays op relevante online pagina’s adverteren met een unieke trigger om uw doelgroep naar een exclusieve landingspagina te lijden. Op deze landingspagina (uiteraard ook in uw huisstijl) laat uw doelgroep alle relevante informatie achter (inclusief een opt-in) die u nodig heeft voor de commerciële opvolging van de door Boem! Marketing gegenereerde leads.
White label leadgeneratie
Met white label leadgeneratie heeft u de unieke mogelijkheid om met een andere boodschap of zonder uw merknaam uw doelgroep te bereiken.
Onze ervaring is dat dit zorgt voor het bereiken van die niet-bereikbare groep in uw doelgroep, veel nieuwe inzichten en een 2e kans bij oud-klanten. Ook biedt dit een unieke kans om een andere manier van communiceren of een nieuwe campagne zonder risico te kunnen testen op uw doelgroep.
Co-registratie / Doelgroepcampagne
Meerdere merken uit verschillende branches kunnen dezelfde doelgroep hebben. Zo kunnen we onderscheid maken in jonge vrouwen, oudere mannen, mensen die duurzaamheid en het milieu erg belangrijk vinden en ga zo maar door.
Door twee of meerdere organisaties aan elkaar te koppelen in een gezamenlijke leadgeneratie, deelt u in de kosten en lift u mee op elkaars naamsbekendheid. Hierbij worden voor uw bedrijf kwalitatieve leads gegenereerd die u kunt toevoegen aan uw nieuwsbrief of met een commerciële actie kunt opvolgen. Uitgangspunt hierbij is altijd dat de organisaties geen concurrenten zijn, maar wel dezelfde doelgroep bedienen.